2013年9月6日星期五

love is blue





開了新Blog成個星期,好彩請教了各位哥哥,姐姐,妹妹,終於將簡單的設定弄好,往後再有不明白也要請教各位,其實在這邊又幾好,免得麻煩你也可以去抽珍版Google+寫簡單的網誌同貼相。同亞苦比較,這裏應該好好多,只不過到新地方也要重新適應。
















                         HAVE  A  NICE  DAY...........






12 則留言:

  1. 哈哈, 你都好客氣 ^0^ 有咩唔明嘅, 你問吓, 我問吓就好易搞掂 . . .

    回覆刪除
  2. 你啲相係直接load入去架? 尺寸點較啊, 我較來較去都唔啱啊!!

    回覆刪除
  3. 是直接上升戴blog,後用鼠标點一吓相片後会出现設定大中小size

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係唔知點解我只係頭两張可以设定大中小,到第三張佢就出唔到大中小喇,扲極張相都无反應!

      刪除
    2. 真是不明白有什麼原因,我個blog暫時未發現這個問題,真係要請教其他高手。

      刪除
  4. 你D相好靚呀~ 已經將你的網誌加入閱讀清單,一定會來多多學習^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪,在你新居裏學了很多電腦知識,謝謝。

      刪除
  5. 先報個到.
    我在 ckyyau.blogspot.com
    保持聯絡

    回覆刪除